Studiedag!

God morgon!

 

Aa det är säker flera av er som har varit vaken ett par timmar mer än mig och så men för mig är det god morgon. Idag har jag inte gjort mer än att sovit länge, ätit frukost och kollat på kanal 5 hemsida på programmet stylisterna. Ett riktigt bra program sånt som jag gillar. Och ska snart duscha.

 

Resten av dagen ska jag plugga lite och sedan njuta av att vara ledig och ikväll blir det att dra till Anna och vad som väntar där vet jag ej. Hoppas på mycket skratt och mys.

 

Just det för en stund sedan när jag gick upp från sängen och satte mig i soffan så tyckte jag att soffan knakade konstigt och den hade aldrig låtit så innan och så bara kände jag att det knakade mer och mer och att mina pyjamasbyxor kändes större över rumpan och så reste jag på mig och kände att hela byxan hade sprak mer och mer. På mina underbara pyjamas byxor  så det blev att bara gå och ta på sig ett par nya.

 

Hitt och ditt, fram och tillbaka så är det när man inte riktigt vet och när det där frågetecknet sitter över huvudet!

 

Ne nu känner jag mig äcklig så det blir till att hoppa in i den underbara duschen!

 

Kram

Evvis<3


Kommentarer
Postat av: Anna

Börjar rumpan bli för stor eve?? ;)

2011-02-04 @ 15:29:48
URL: http://my




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0