Sommarlov!

Hejsan!

Just nu sitter jag och äter Marabous nya choklad den med jordgubbs cheescake i riktigt god måste jag säga och på tv:n så är det bröllopet det kan inte blir bättre ;)Jag vet att min uppdateringar har varit väldigt dåliga men jag har nu varit på kusten lite mer än en vecka och internetet har funkat skit dåligt både på datorn och telefonen så det har inte varit någon ide att ens försöka blogga. Jag ska försöka samman fatta veckan på kusten med endast ord:

Bad, solat, njutit ,shoppat, åkt massor båt, slappat, ätit jordgubbar, sovit, tränat, träffat vänner, lidit av inget bredband som funkat, laddat inför Grekland och umgås med min mor och bror. Och många mer saker man kan hitta på i Kungshamn och Smögen.

 

I onsdags så kom även två underbara tjejer ner och hälsade på mig och de gjorde verkligen ett äventyr för att komma och träffa mig. Men vi hade jätte mysigt när Johanna och Anna väl var nere. Vi badade åt lunch i Smögen och hade allmänt mysigt.

 

Tänk att redan på tisdag så tar jag min resväska och drar till Grekland för en vecka med sol och bad och nya upplevelser. Får hoppas på en kanon vecka även om det är lite oroligt där nere till och från men det är väldigt lugnt där vi ska.

 

Ni får ha en bra dag så hörs vi!

 

Kram

Evvis<3

 

Skolavslutningen

 

Bilder från kusten: (bilder tagna av Johanna Ehn)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0