Summer

Hej!
Förra veckan var helt underbara. Jag och min familj var en vecka på Zakynthos och bara hade det bra med mycket sol och bad. Kom hem i tisdags och jag har kommit på en sak att jag älskar att flygga det är så underbart så att jag inte vill gå av planet och nu är jag seriös. Under den veckan så har vi badat i mängder, solat, ätit jätte god mat och efterrätter, åkt på en båt tur, slappat och levt livet. Jag har upplevt många nya saker och sätt underbart finna saker.
Igår så var jag och Anna på en liten tur till Mariestad där vi åt glass i hamnen och sedan åkte vi hem. Och då tog jag och pappa en tur med bilen för lite övningskörning på Billingehov och Billingehus. På kvällen blev det mys med Karin, Erica, Anna uppe på billingen på en filt med gott och mycket tjej snack.
Idag har jag inte gjort mer än att varit och handlat, växlat in euro som blev över från resan, hämtat min mobil hos Anna som jag glömde i hennes cykel korg igår. Ikväll kommer Anna till mig och kanske Johanna och så får vi se vad vi hittar på för något roligt.
På måndag börjar jag jobba! Det är lite tråkigt men ändå lite roligt att man ska få testa något nytt. Jag ska jobba på KSS hade turen att få en av deras feriepraktikplatser det var 50 platser och ca 400 hade sökt fatta vilken tur man har haft. Det var väldigt olikt mig för jag har alltid otur i allt känns det som ;) Så från och med måndag och 4 3 veckor och 4 dagar så ska jag jobba. Det är skönt att inte jobba hela sommaren nu när man ska börja 2:an och kommer typ ha dubbelt så mycket att göra så är det skönt att får vara ledigt lite. Men nästa år ska jag satsa på ett jobb under hela sommaren men med några lediga dagar då och då. Måste ju jobba ihop pengar till studenten ;) Så nu ska jag njuta av de sista lediga dagarna innan jobbet.
kramar
evvis♥
bilder från Grekland 2011 kommer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0