Lång helg!!

Hejsan!!

 

Det har verkligen varit bra väder idag och varmt vill jag säga.  Idag är det min kära mors födelsedag så grattis till henne!! Idag har jag haft en sov morgon till tio i 11 vilket var väldigt skönt. Sedan hade jag en väldigt soft dag i skolan. Har även kommit på att jag har endast en natur redovisning kvar och sedan är det sommarlov. Efter skolan så träffade jag vi som ska ha hand om sim och lek och planerade och gjorde grupper inför hösten. Sedan åkte jag hem och har då bara slappat och ätit god mat och bakat en tårta till min mamma med svenska jordgubbar på riktigt gott.  Imorgon så blir det att åka med min lilla mysiga familj till kusten. Alltid lika roligt även om man är det flera gånger varje sommar sedan jag var 5 månader gammal och på samma ställe. KUSTEN HERE I COME! Så vi åker i morgon och vet inte riktigt när vi kommer hem. Men jag ska försöka blogga från mobilen och hoppas att det är bra teckning så helt ledigt från bloggen ska det inte bli. Jag ska ta årets första dopp för i år i havet det är säkert bra 13 grader men om man har simmat Vansbrosimmet i 15 gradigt vatten så borde man ju klara det. Jag är ingen vekling jag inte ;D Men jag måste hitta en ny bikini!!! Och det är verkligen ett måste men jag vet att de öppnade en jätte mysig bikini affär med alla möjliga sorters bikinis på Smögen bryggan förra året så jag kanske får ta en tur dit imorgon. Jag hittar nog någon.  Så i helgen ska det bli slappa och sola och bada, leva livet med andra ord.

 

Ni får ha en fortsatt bra dag så hörs vi!

Kram

evvis♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0