-

Haha så att jag skrev söndag på gårdagens rubrik men egenterligen var det lördag. Trött som vanligt och då tänker jag inte på vad jag gör ibland ;) ligger just nu i sägen och ska snart sova. Fy jag borde nog ta och röja upp på mitt rum märker jag nu när jag ligger här och tittar. Det ligger ju väskor och kläder höjt och lågt och skolböcker och skit över allt. Har inte tänkt på det förens nu men aa jag får nog ta och städa här imorgon eller lättare sagt när jag orkar ;) så nu vet ni det. I dag har jag först tagit en lång sovmorgon och sedan så pluggade och sen blev det en tur till farmor och farfar för farmor fyllde år idag. Imorgon är det skola igen och det blir en väldigt kort dag som alla andra måndagar och det är väldigt skönt. Efter skolan blir det plugg och kanske ska försöka träna lite om jag inte total fastnar i pluggandet om kol .Fy jag fattar inget om alla kol bindningar och skit!!! Jag ska inte bli någon kemist eller forskare så varför ska man kunna det egenterligen det känns väldigt ovärt att läsa om det för om jag hade velat bli det hade jag ju gått en annan linje ex. Natur !!! Haha nu lät jag väldigt arg men aa ni förstår nog vad jag menar. Vist samhäll är en bred linje som ska göra att man har många möjligheter att välja sen efter men kemi är ju så tråkigt och när man vet att en sak jag verkligen inte ska jobba som så orkar man inte läsa det. Men som jag brukar säga det är bara att plugga och förstå och leva livet. Ne nu börjar ögon locken att falla ihop och jag ska nu sova. Ha det bra så hörs vi! Kram Evvis<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0