-

Heeej!

 

Som ni säkert ser ha jag bytt header igen den förra kändes inte rätt så jag har nu suttit och gjort en ny.

 

Idag har jag varit i skolan och startade dagen med nationellt prov och sedan hade jag ett hål och sedan några lektioner och sen slutade jag. På vägen hem tog jag det lugnt gick med becka en bit och sedan hoppade hon på bussen och jag cyklade vidare hem och mötte henne sedan när hon gick av bussen.  Sedan när jag kom hem så gjorde jag klart min samhälls uppgift och sedan nu är jag läxfri ska väl läsa min svenska bok och så men aa den är ju sjukt bra så det är ju roligt. Resten av dagen vet jag ej vad som händer hoppas på något. Kanske ska kolla med min vän Anna om hon vill gå en promenad med lilla mig ?? Så Anna om du läser detta innan jag har hunnit fråga dig kan du ju slänga iväg ett sms :D

 

Ne nu ska jag dra vi hörs slänger nog in något litet inlägg till idag.

 

Kram

evvis♥

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Erica

jag ser fortfarande ingen header!! :O

2011-05-04 @ 21:56:51
URL: http://ericaslivtyp.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0