23.00

Hejsan:) Nu är det snart dags för att sova för mig. Dagen har inte bjudit på så mycket mer än liten halv avslutning för de små och lite skolarbete. Lika tråkig som alla andra söndagar också brukar vara. Varför är egenterligen söndagar så himla tråkigt och man får typ ibland panik pga att det är en ny skol vecka eller över allt man inte har hunnit med eller att man bara känner för att man inte orkar gå upp på morgonen där på;) men aa som jag alltid brukar säga det är bara att följa med tiden och leva vidare. Tänkte att jag ska avsluta med några rader från en låt som jag tycker är så sjukt vacker den som sjunger den är mohombi men kommer inte just nu på vad den heter men så här går en del av refrängen: "if you go I go, if you stay I stay , if you cry I try too put a smile om your face" God natt Evvis<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0