det säg att efter regn kommer solsken

 

Ska man verkligen tro på det lilla talesättet?? Jag är så trött på allt regn som har varit. Jag vill ha sol, värme NU. Är nog inte själv om att ha den viljan och det är ju bra.

 

Igår så vaknade jag efter en skön sovmorgon och jag och mamma och pappa och min bror åkte och kollade på bil och vi hittade två men en som vi fastnade mer för. Efter det så åkte vi och hälsade på min farmor och farfar och deras och min fasters 2 månader gamla hund. Fy vad söt den var har aldrig sett en sötare. Den var så sällskaplig och mysig och helt underbar. En riktigt mys hund kan man säga med ett ord. Efter turen hos dem så åkte vi till media mark och sedan handlade vi lite och sedan så åt vi gott och slappade i soffan.

 

Idag har jag haft en allmänt slapp dag. Jag har varit på badet och varit med och tränat u-gruppen. Efter det blev det hem och då hamnade jag i soffan väntan på mat och sedan en liten tupplur i soffan och sedan har jag pluggat i några timmar. Nu sitter jag med datorn i knät och tv:n på. En riktigt slapp dag men inte en mys dag. Jag tycker inte slapp dag och mys dag är samma.

 

Slappdag= Gör man saker fast i ett lugnt tempo och man är ofta själv.

Mysdag= Gärna med en eller flera vänner med mycket godis, filtar, filmer och mys belysning och mycket prat och skratt.

 

Ne nu ska jag göra en polyvore bild som ni snart kommer få se.

 

Vi hörs

Kram

evvis♥

 

 

welcome home to sweden :D curry y mipocomadre


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0