En ganska deppig dag!

 

 

Hejsan!

Men det är tur att livet innehåller mycket glädje med. Men livet består ju av alla känslor och det får man räkna med. Livet är som en bergodalbana som går upp och ner som humöret och känslorna.

 

Idag startade dagen med att jag och Anna och Erica cyklade till skolan i det halv bra vädret. När vi kom till skolan så var det jätte lite folk där och det var otroligt tyst. Sedan så hade vi engelska då vi fick reda på info för dagen och lite till om den hemska olyckan som var i Skövde fredag till lördags natt med två unga killar som går på skolan och båda omkom. Även om man inte kände dem mer än att ha sett dem någon gång så blir man själv lite nedstämd när hela skolan är det. Efter det hade vi svenska och sedan matte med en tyst minut och sedan var det slut. Efter skolan så åkte jag med mamma och tränade och sedan så har jag pluggat och bakat kladdkaka och prov åkt min fasters nya cabbe en blå liten bubbla men i en ny modell som hon hade varit och hämtat igår natt. Man såg riktigt hur det lyste av glädje i Lottas ögon efter flera månaders längtande efter en sådan betels.

 

Snart blir det nog dags för sängen är sjukt trött. Imorgon väntas nationellt matte A del 2 och nästa vecka är det matte B prov och sedan är matten över för min del :D det ska bli så otroligt skönt!!! Ne nu ska jag göra i ordning mig för sängen och sedan sova. Sova är nog det skönaste som finns men man missar ju så sjukt mycket saker så jag får nog börja få min kropp att bli pigg och inte vela sova hela tiden man kan ju inte sova bort hela livet liksom man måste ju leva livet och gör allt man drömmer om!!

 

Kramar

evvis♥

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0