flum och väldigt trött

Flum och väldigt trött är de ord man kan beskriva mig med idag. Jag är så sjukt trött att jag knappt vet vad jag gör. Eller det är ju klart jag gör men huvudet hänger typ inte med helt och när jag är trött blir jag jätte flumig;)

Dagen har varit väldigt lugn. Den har beståt av skola där vi fick lyssna på 4 olika projekt redovisningar som 3:orna hade gjort. Måste säga att de måste ha lagt ner väldigt mycket tid på. Sedan efter det så fick vi inte gå hem utan var tvungna att ha svenska och den var väldigt lugn som tur var med mycket skratt och jag målade en riktigt fin bild till Erica så om ni vill se den får ni fåra henne om den. Resten av dagen blir att öva till Engelskan och sedan göra klart så mycket som möjligt på min samhällskunskap.

 

Ska nog försöka fixa till en lite bättre design också så ni får kolla in lite senare igen så får ni se.

 

Några ord:

 

Jag vill känna dig och vara din vän. Finnas där och bara vara positiv och ha det roligt. Det är som är viktigt för mig!

 

Ne nu somnar jag snart så det är nog bäst man slutar skriva annars vet man aldrig vad jag skulle råka skriva ;D

 

Kram

evvis♥

 

 

fy vad gott!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0