Inte så långt kvar!

Kollade precis på mitt schema för de sista veckorna i skolan. Såg att denna vecka är den sista hela veckan innan sommarlovet. Känner att det ska bli riktigt skönt med sommarlov. Har redan börjat fundera lite över sommarlovets planer.

 

Detta har jag tänkt hinna med en gång eller flera gånger på lovet:

·         Åka till kusten många gånger

·         Åka båt

·         Bada massor

·         Bli jätte brun

·         Åka till Liseberg med härliga vänner

·         Åka till Grekland

·         Något spännande och en riktig upplevelse, ny erfarenhet, kanske något fantastiskt

·         Jobba och tjäna pengar

·         Åka till Göteborg och göra roliga saker

·         Övningsköra

·         Åka till Stockholm

·         Shoppa

·         Åka till några nya ställen

·         Träffa mina underbara vänner

·         Mysiga kvällar

·         Äventyr

·         Umgås med nära och kära

 

Det är vad jag kommer på just nu. Det ser ut och vara mycket saker men många saker hänger ihop så egenterligen så är det inte så mycket. Hoppas ni också har många planer för sommaren. Jag hoppas på att det blir ett sommarlov som det kommer hända mycket på och att det blir ett riktigt roligt äventyr och spännande och ett jag verkligen kommer minnas.

 

Ne nu ska jag ta en chokladboll även om man borde börja tänka på att man snart ska gå i bikini. Men det är ju så gott så varför inte ;D

 

Ha en fortsätt bra dag så hörs vi!

Kram

evvis♥

 

Bilder tagna av mig själv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0