Lördag!

Hej!

 

Idag har det varit en väldigt lugn dag. Har plockat iordning på mitt rum lite och sen gått i leggins och ett grymt fult linne och en halvdan fläta i håret. Om en stund kommer nog farmor och farfar för mamma och farmor ska fira sina födelsedagar eller mamma har inte fyllt år än men om 2 dagar gör hon det och farmor fyllde år för en vecka sedan så de tänkte att de kunde lägga ihop och fira. Så resten av kvällen så kommer de närmaste släktingarna och det kommer bli mysigt.

 

Igår så var det skola och sedan efter den så åkte jag, Karin, Rebecka, Anna, Erica, Josefin hem till Karin och bakade cupcakes och de blev väldigt goda vill jag säga riktigt mumsiga. När vi höll på och städa så blev det ett litet krig och jag får väl ta på mig det då efter som det var jag som först tryckte upp en cupcake i Ericas ansikte. Och sedan när jag skulle gå och slänga den så kommer Josse med en klockren i mitt ansikte och sedan så började Annas kind locka så det blev en cupcake i hennes ansikte med av mig med ;). Men jag kan säga en sak att Josse ska få en hämnd rejäl en. Sedan på kvällen blev det mys i soffan men dock inget sött för jag var så trött på socker.

 

Imorgon vet jag inte vad som mer händer än att jag ska plugga matte i mängder och sedan hoppas jag i alla falla att något händer.

 

Måndag Ska jag först till skolan sedan hem och plugga och efter det ska jag på handledar kurs med min mor och far och då ska jag även göra syn test. Så efter det är det bara att skicka in och bli godkänd av trafikverket och sedan får alla flytta på sig i trafiken för då ska jag ut och köra och vem vet hur det går ;)

 

Ne nu ska jag ladda för en mysig kväll genom att kolla igenom datorn och lyssna på musik.

 

Kram på er alla mina läsare!

evvis♥

 

här är en bild på några av våra cupcakes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0