My day!

Hej!

 

Hur har ni det där borta på andra sidan skärmen/mobilen/ipade/ipoden m.m.???

 

Idag har jag gjort väldigt mycket fast att jag är riktigt trött.  Dagen startade med att jag gick upp ställde mig i duschen och sedan gjorde jag mig iordning. Vid halv åtta så cyklade jag ner till Anna och sedan så åkte vi och hämtade upp Erica och sedan åkte vi vidare till skolan. Och då blev det en helt vanlig kort måndag sedan så åkte jag och Anna till stan och gick och kolla lite och själv köpte jag några pennor och en ring. Resten av dagen så blev det lite engelska plugg och nu har jag precis kommit hem från ett Afro pass och nu sitter jag här framför datorn och slappa med tv:n på.

 

Fy vad vädret har blivit tråkigt på en sekund bara kallt och regn till och från strålande sol sken och riktigt varmt. Men nu fick man helt plötsligt lägga sommarkläderna på hylla för ett litet tag och gå tillbaka till de varmare kläder. Det gillar vi verkligen inte.

 

Ne nu är det dags att slappa och ladda för en ny skoldag som är väldigt lugnt med endast två lektioner och bara sitta och lyssna på 3:ornas projekt arbeten. Det ska bli spännande kanske man själv får några idéer om sitt egna.

 

HA DET BRA!

Kram

evvis♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0