Nyheter!

Hej igen ;D

 

Fick ett litet ryck och gjorde en ny design på engång. Hoppas alla kan se headern vet att flera aldrig kan se den och orsaken till det vet jag faktiskt inte sorry! För mig funkar det alltid att se den. Nu ska jag fortsätta med min lilla uppgift.

 

Vill bara fråga varför lägger spotify ner sin gratis grej som de hade nyss?? Känns som att de kommer tappa massor lyssnare nu och att de kommer inte gå igenom. Som tur är så har man ju premium då fick ju med det när jag köpte mobilen. Kan säga att det är väldigt skönt och jag lovar att ni inte kommer ångra er att ni köpte en premium mycket skönare utan reklam och att man kan lyssna på några låtar som inte gick att lyssna på när man hade gratis.

 

Kram

evvis♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0