Söndag och veckans sista dag

Hello!

 

Idag har jag hunnit med mycket tycker jag. Började dagen med en tur till media mark där vi köpte på oss en sodastremer (stavning) och massor smaker. Efter det så tog vi en milkshake på max och när vi var hemma satte jag mig i solen och solade och sen somnade jag i soffan och seden så blev det en liten kort träff med Johanna. Det blev en väldigt kort pga att min far och kusin tjatade från två håll att jag skulle med och springa på berget och jag hängde med såklart efter allt tjat. När vi kom upp till berget så var inte min kusin där än och då så fick pappa en idé för parkeringen var typ tom. Han tyckte att jag skulle testa att få igång bilen och det fick jag och jag lyckades till och med att rulla lite och bromsa m.m. Måste säga att jag var sjuk nervös! Sedan så sprang jag och min Angelica 7,5 km med mycket prata. Och efter det så sitter jag här nu hemma i soffan. Funderar på att gå och lägga mig snart är så sjukt trött.

 

Imorgon är det dags för skolan och en kort dag. Efter skolan ska jag och Anna ner till stan och kolla lite och sen blir det hem och slappa lite och göra det som behövs och efter det så blir det afro för mig.

 

Tisdag blir det skola och nationella prov och sedan vet jag ej mer kanske skulle träffa min kära Johanna.

 

Onsdag plugg antar jag och kanske träning.

 

Ne nu ska jag kolla på tv och sedan sova!

 

God natt mina kära läsare och hoppas ni haft en bra dag!

 

Ses

evvis♥

 

 

 

weheartit.com


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0