Söndag

OJ nu var det ett tag sedan igen. Skyller som vanligt på skolan men aa det är ju så det är nu här i slutet. Lärarna säger att de sitter ner och planerar alla prov under terminen men det verkar inte så för nu har vi massor prov dock har väl jag inte lika mycket som några av mina andra kompisar så det är väl tur det.

 

Igår blev det en riktigt mys kväll med god mat roligt sällskap och många olika samtals ämnen.

 

Idag har startade dagen kl 06.00 och då blev det att göra sig i ordning och kl 7 så satt jag i bilen på väg till Jönköping för att avsluta min utbildning. Jag har även badat ute för första gången i år. Det var riktigt skönt. Och jag är nu mera utbildad simlärare och tecknikskoleinstruktör. Så nu kan man söka jobb som det men jag har nog tyvärr åldern emot mig vilket är väldigt tråkigt i vissa lägen. Sedan när jag kom hem så har jag ätit god mat och slappat och fått reda på tråkiga saker och roliga saker.

 

Imorgon så ska jag ta en ordentlig sovmorgon och sedan ska jag plugga och sen så blir det en sväng till farmor och farfar.

 

Tänk vad folk har fantasi och vill lura människor. Tänk vad vissa råkar illa ut. Tänk vad vissa kan dölja hemligheter. Tänk vad vissa kan få reda på. Tänk att man har så underbara vänner. Tänk hur alla är olika och tur det. Tänk vad många kan säga och vända på saker. Tänk vad man kan vara feg ibland eller lättare sagt ofta. Tänk vilken vilja man har. Tänk vilka behov man har. Tänk vad alla kan tolka saker olika. Tänk vilka missuppfattningar det kan bli. Men ändå är vi människor, vi är olika, alla gillar inte varandra men man måste ändå leva livet och ha roligt och att alla är olika kan inte alltid vara bra och det måste man bara vänja sig vid. Men tänk vad tråkigt världen skulle vara om alla var likadana på både insidan och utsidan. FY VAD BORING skulle jag vilja säga!  Hoppas ni fattar vad det är jag menar även om det blev mycket Tänk vad med mera men aa det är tanken jag vill få fram. Och jag tror säker många av er kommer få en annan tanke än vad jag får men aa som jag skrev i texten alla tolkar olika oftast ;)

 

Här kommer några av många bilder från gårdagen:

som vanligt så ska jag alltid råka bli oseriös på bilder lite mer än andra ibland ;) får ursäkta mig

 

 

 

Kram

evvis♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0