Torsdag!

Vad ska man göra om man är trött men borde göra annat istället?? Jag är så trött att jag inte ens orkar äta det godaste som finns godis. Sedan kommer nästa problem jag vet liksom inte riktigt vad jag ska hitta på och skriva om idag. För min dag har varit precis som alla andra torsdagar. Eller jag försov mig i morses men jag hade tur att mamma var hemma och kunde skjutsa mig så jag i alla fall han i tid till skolan och att jag han klä på mig och sminka mig. Sedan efter skolan så fick jag åka med Rebecka och hennes mamma hem och det var mycket snällt. Efter det så kom jag hem och då åt jag och då kom farmor och farfar och Molly på en tur hit. Så då blev det gos med Molly en stund. Okej får erkänna att jag faktiskt hade något att skriva om men om det var så roligt vet jag inte. Resten av dagen ska jag kolla på tv4:as program ” fyra bröllop” klockan halv 8. Hm.. kanske ska ta och skriva några små tankar.

 

Kramar

evvis♥

 

 

 

 

Hur ska man göra om en sak har kommit ut. En sak man inte vågade få ur sig men egenterligen ville man kanske inte att den skulle komma ut. Även om det kanske bara var till 2 personer men att man nu får gå och undra hur det blev efter det kom ut. Då menar jag med andras tankar kommer saker att bli annorlunda och konstigt istället för att allt var bra och roligt? Vad vet jag och vad vet du?? Och man själv kanske inte vågar tro annat än negativt nu! Men det kanske egenterligen bara är positivt men man är ju så j*vla feg men varför ska man vara det? Man lever ju endast en gång eller i alla fall vad vi vet. Då ska man ju leva livet och gör det man vill och inte gå och hålla inne sig allt men det är ju lätt att säga och skriva men IRL är det ju tvärt om.  Så man ska ju leva och uppfylla sina drömmar medans man lever så varför gör man inte det bra!!!! Livet är ett mysterium som tar tid att lösa tror jag.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0