Torsdag!

Hej!

 

Idag har jag varit riktigt trött och det har verkligen märkts. När vi var i maten så slutade min hjärna typ funka och när jag skulle ställa bort glaset och tallriken så la jag först glaset i besticken och som tur var så stod Karin bakom mig och kunde säga till mig att det var fel och sedan efter det la jag tallriken där glasen skulle vara. Men det roliga är att jag själv inte märkte det.  Jag har varit allmänt snurrig och helt gone. Det tråkiga var ju att det var en riktigt lång dag i skolan idag med men jag har överlevt. När jag kom hem var mormor morfar här och de åkte efter en stund och då satte jag mig här vid datorn och nu sitter jag bara här. Ska snart iväg och träna hoppas det är ett roligt pass ska nämligen testa piloxing. Får hoppas det blir roligt. Ne nu ska jag slappa lite och sedan iväg så vi ses!

 

Kram

 

Evvis

 

PS. Men vet ni det är fredag imorgon :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0