Valborg

Hejsan!

 

Sitter just nu och gör mitt samhälls arbete och det är skit svårt att hitta vissa saker men det är väl bara att leta. Innan idag så har jag inte gjort så mycket förutom att jag kom på kl 10 att jag skulle vara på badet men sedan gick jag in på hemsidan och såg att det var klubbtävling i kväll. Så jag försökte få ta på ”huvudtränaren” och frågade henne om det var någon träning för de små på morgonen men fick inget svar så det var ju bara att åka till badet och kolla men då var det inget. Så det blir en tur till badet igen ikväll. Så resten av dagen blir det plugg slappa.

 

Igår blev det en riktigt mysig kväll med underbara vänner. Vi grillade och åt god mat , hade marshmallows tävling (jag, Adam, Filiph) och sen så pratade vi, dansade, gick en kort promenad, låg på studsmattan med 8 filtar och kollade på stjärnorna och sedan kom det några från natur och joynade(stavning) oss på studsmattan och sen cykeltur hem. En riktigt mysig kväll med alla underbara som vanligt.

 

Ne nu ska jag gå ut och hänga upp tvätten får se hur bra det går och sedan så blir det att fortsätta med mitt lilla budget arbete.

 

Kram

evvis♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0