-Helg!

Det har blivit lite dåligt med bloggande denna vecka I know. Har haft så mycket annat att göra så har inte riktigt hunnit. Denna vecka har bjudit på plugg x10, gymmat + afro, skolan x5 och redovisnings jobb och FN rollspels plugg.
Igår var det en kort dag i skolan men den blev lång för jag och becka satt kvar och jobbade om Kina. Sen på kvällen åt jag middag med min bror och sen kom Anna och Johanna. Vi hade planerat film mys men det blev mer prat mys. Sen så var det full storm och regn ute när vi skulle följa Anna men vi gjorde det ändå ganska typiskt för mig och Johanna vi gör bara störda saker som ingen normal människa gör ;) Vilket jag stor trivs med! Älskar att gör oväntade och konstiga saker och får inte glömma spännande saker. Sen när vi hade lämnat av anna på hennes trapp gick vi vidare hemåt och sen stod vi och pratade en stund utanför mig och sen sprang jag in i sängen och somnade direkt och somnade med lampan tänd (inte ovanligt för mig).
Idag så vaknade jag lite efter 11, mycket skönt med sovmorgon. Sedan åt jag frukost med familjen och sen kom becka och vi gjorde lite på vårat Kina arbete. Sen så har jag slappat och sovit lite till och avslutat min brors lussekatts bak för han tröttnade. Snart ska jag se på "Så mycket bättre".
Imorgon blir det som vanligt att dra till badet och vara där i 4h och sen ska jag hem och börja med mitt spanska plugg sen vet jag inte vad som händer mer än.
För övrigt är allt jätte bra. Om ni vill veta så ska jag till Göteborgsoperan igen (var ju där för exakt 3 veckor sedan men man kan inte få för mycket av det så )den 21 december och se på Törnrosa med min underbara kusin Angie. Mycket mysigt och jag älskar gbg operan grymt mycket. Det är så fin stämning där och de är grymma uppsättningar de gör med danser och musik m.m.
Ne nu ska jag kolla vidare på datorn lite och sedan kolla på " så mycket bättre".
Kramisar
evvis♥


PS. imorgon är det första advent och det betyder att snart är det jul! Och vad ska man köpa för julklappar och vad ska man önska sig???'
I like you girls!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0