Nöjd

Nu ligger jag här i sängen igen och ska sova. Idag har jag varit i skolan och haft två prov och sen på kvällen har jag varit på ambassadör uppdrag på stats huset. Mycket roligt att träffa människor och se hur olika alla människor är väldigt intressant tycker jag( ni får tycka vad ni vill men jag tycker det).

För övrigt är allt mycket bra. Har även kommit fram till att jag är väldigt nöjd med livet som det är just idag. Känns som just idag är inget fel jag har allt jag vill ha , jag gör allt jag känner för och måste göra och jag umgås med mina älskade vänner och familj. Exakt så jag vill ha det när man har så fullt upp med massor annat hela. Har kommit på att jag gör något nästan varje dag om det inte är plugg är det simningen om det inte är simningen är det andra uppgifter. Det är hela tiden saker att göra ,vilket jag stor gillar och trivs med. Det var ett tag sedan jag kände så här det känns så fritt och underbart och lätt. Jag har inte haft en enda orolighets klump i magen idag. Jag vill ha denna känsla för alltid och om jag får någon bit mindre att göra så kan jag fylla upp med något nytt som jag känner mig redo för.

Lite tankar jag haft idag och känslor. :D

Nu ska jag sova!
Godnatt
Evvis<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0