???

Vad ska man skriva om?? Jag är nu inne på mitt tredje inlägg idag som jag skriver om. Har skrivit tre redan innan men inget jag blivit nöjd med för att det känns inte som jag eller att jag tycker att det skulle kunna tolkas fel. Det är ju lite så att man måste tänka sig för vad man skriver när det gäller nätet. Nu lät det värsta vuxet men det är ju så du måste ju hela tiden tänka dig för så att inget blir fel och att det kan leda till att saker och ting blir helt fel.

 

Nu har jag bestämt mig för att det blir ett vanligt inlägg! ;D

 

Idag än så länge har jag varit i skolan och haft en lektion och nu har jag hål timma medans alla andra har matte. Sedan har jag två lektioner till och sen slutar jag och då blir det att plugga ska göra kalrt spanska uppgifterna och läsa samhällen och se om jag fattar något och sedan ska jag göra engelskan helt klar så jag kan få det lite lugnt onsdag och torsdag och fredag.

 

Förresten igår bokade jag min första körlektion som blir redan nästa vecka vilket ska bli bra så man får reda på att man gör rätt så att man inte kör förlänge och gör fel så att man blir fast i det och måste ta 10 lektioner extra för att få bort det ;)

 

Resten av veckan:

 

Onsdag: Skola, Plugga och kanske försöka hinna träna

 

Torsdag: Blir det åka till Göteborg med skolan och i ca 2 timmar sedan ska jag shoppa och njuta av ingen skola och sedan blir det att ta tåget hem.

 

Fredag: Skola, hitta på något men vad vet jag ej

 

Lördag: slappa, hitta på något med vad vet jag inte än, kanske försöka övningsköra.

 

Söndag: Ska jag till badet och lärar barn att simma i ett antal timmar, sedan ska jag kanske plugga och slappa.

 

 

Ne nu ska jag dra så vi hörs!

 

kramar

 

evvis♥

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0