Fredag

Hejsan mina läsare!

 

Fyyyy vad jag är trött!!! och så försöker man sova men hur lätt är det liksom när telefonen plingar i ett och hem telefonen ringer. Idag har jag varit i skolan en kort och bra dag. Jag och Carrolini ska vara några slags elev ambassadörer för samhälls programmet så vi ska åka runt på äventyr sen. Det ska bli lite roligt hoppas jag. Efter skolan har jag och Erica och Anna varit på hemma kväll och köpt över ett kilo godis lättare sagt godis för lite mer än 100 lappen snacka om godisgrisar. Sedan åkte jag , Rebecka och Anna och handlade mat. Sen så har jag inte gjort så mycket. Just nu väntar jag på tjejorna som ska komma till mig i kväll och vi ska se "en blomma i Afrikas öknen" och några mer nyheter och äta godis och god mat.

 

Ne nu ska jag kolla vidare på datorn!

'vi ses

 

evvis<3

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0