Happy!

Detta har inte precis varit någon intressant dag mer än hatt jag äntligen har hittat foder strumpor till min Illse jacobssen stövlar :D och här om dan var jag och världens bästa mamma på stan och köpte vinterskor. Det blev ett par dr martens men inte de traditionella kängorna utan ett par andra i skin med resor på sidorna.
Så snacka om att sko glada evvis är glad nu även om jag bara har sovit ett få tal timmar i natt och är skit trött så är jag jätte glad. Fick även veta att det foder som till hörde mina stövlar fanns bara i två affärer i hela sverige och sen finns det bara i utlandet så nu är jag riktigt lycklig och i veckan frå jag dem äntligen i handen :D
här kommer lite bilder på mina "fynd" ;)
dr martens skona
sedan funkar inte bilderna på strumpan :(
bild från google.se
kRAMAR
evvis<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0