Helgen!

Hejsan!

 

Idag har jag varit på badet i 4 timmar och lärt ut mina kunskaper till barn mellan 3-11 år. Gått igenom ca 85 barn och alla namn sitter som klistrat i huvudet på mig. Sedan åkte jag hem och slappa lite och sen så råkade jag somna i 2 timmar trött som jag är. Sedan har jag gjort skoljobb och nu sitter jag här i soffan och slappar. Resten av kvällen blir det nog slapp i soffan framför tv:n.

 

Igår så var jag på dan och tränade och sedan tog jag hand om mig själv lite och på kvällen blev det familje mys. Det blir inte så ofta så då får man passa på när det väl blir av.

 

I fredas var jag först i skolan och sedan åkte jag till Anna och förberedde kvällen sedan kom resten av gänget och vi åt tre rätters vi åt först, rost bröd med olivolja, pesto och tomat och mozzarella. Till varmrätt blev det lasagne och till efterrätt blev det en liten form av buffé som bestod av panacotta, kladdkaka ,tryffelkaka, ett fat med frukt.  Sedan kollade vi på film och bara hade det bra.

 

Imorgon blir det skolan igen en lång dag och sedan blir det plugg.

 

Vi ses

evvis♥

 

Erica med förrätten

varmrätten

& efterrätten!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0