sista dagen i skolan för denna vecka!

Hej alla mina läsare!
Nu tänkte jag svara på lite snabba frågor för att ni ska få reda på lite mer om lilla mig:

Antingen eller:


Kött eller fisk: Fisk

21 eller 22 oktober: 21 oktober, för då har världens bästa tjej birthday!

Hund eller katt: Hund

Hav eller sjö: Havet, älskar saltvatten

Tights eller jeans: Tights

Charter- eller skidsemester: Oj det var en svår fråga.. väljer nog charter ändå!

Sverige eller Utlandet: Älskar att åka utomlands!

Chips eller godis: Godis

Pizza eller hamburgare: Pizzzzzzzzzzza

Coca cola eller Pepsi: Cola

Handboll eller Volleyboll: Lätt handboll

Stockholmska eller Göteborska: göteborgska, vad annars?!

Lakrits eller Choklad: mmmarabou

Ljushåriga eller mörkhåriga killar: Helst mörkhåriga men just nu spelar det inte så stor roll är desperat!

Höger- eller vänsterhänt: Högerhänt men önskar att jag var vänsterhänt

Älskas eller Älska själv: båda

Sommar eller vinter: Sommar!!!

Morgon eller kväll: Kväll

Solglasögon eller keps: Solglasögon, men kep är bra om man har en bad hairday

Blåa eller bruna ögon på killar: Bruna

Ragga eller bli uppraggad: Bli uppraggad

Svart eller Vit: black

Pengar eller kärlek: Kärlek


Pest eller Kolera:


Aldrig ha en pojkvän eller aldrig ha några riktiga vänner: Aldrig ha någon pojkvän

Aldrig mer äta eller aldrig mer dricka: Aldrig mer dricka

Aldrig mer shoppa eller aldrig mer lyssna på musik: Aldrig mer lyssna på musik

Aldrig mer duscha eller aldrig mer borsta tänderna: Aldrig mer borsta tänderna (tuggummi, hallå?)

Sova med en kille som fiser i sömnen eller en som snarkar: En som snarkar

Ful hårfärg eller ful klippning: Ful klippning

Åka hiss med ett gäng svettiga gubbar eller tugga på en svettig idrottsstrumpa: Åka hiss


Hoppas att ni tyckte att det var kul att få lite mer fakta om mig så att ni vet vem ni läser om!

Nu ska jag återvända till skolarbetet och fortsätta jobba. Men vi hörs senare, ha det så bra så länge!


Evvis<3















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0