Becka här kommer det ;)

 

 

Jag måste säga en sak! Jag tror snart lite halvt på ödet men jag stör mig nog så fruktansvärt på det för man vet aldrig vad det vill och vad det menar? Jag har saker i mitt liv som åter kommer typ varje vecka och det har blivit som en skräll mig grej. Så när jag säger det som brukar hända mig till mina kompisar så säger det SKRÄLL EVVE hahaha! Det jag hela tiden råkar ut för är att jag stöter på människor/situationer som jag helst inte skulle villa se/ stöta på när jag minst vill det eller om man pratat om de då stöter jag på det. Sedan stöter jag ofta på personer som jag aldrig trodde jag skulle träffa igen och det värsta är att det är inte på normala ställen de dyker upp. Med normalt menar jag när man går runt på stan lite eller sådär normalt när man ser människor utan det är liksom på ställen man inte vill se själv. Typ när man står själv eller när man pratar om trollen som man brukar säga så dyker de upp. Jag har börjat tro att ödet finns för att jag råkar alltid ut för konstiga saker som har sin sak där bakom. Det är ofta flera gånger som då har gjort att jag börjat fundera och min kära vän becka har även tänkt lite med att det måste ju ha någon mening. Någon som styr över mitt liv måste vilja något med allt det MEN VAD???? Det flesta saker i livet har ju sin mening men vad vill meningen säga. Det är liksom som att det är en osynlig mening vill visa sig varje gång något händer men själv vet jag inte hur jag ska läsa den för jag ser den inte! Folk som läser detta kommer säkert tro jag är störd men då vill jag försvara mig med att om ni skulle exakt veta vad detta handlar om så kommer ni FÖRSTÅ. Men det jag tvekar på vad är ödet jag vet ju knappt vad det är. Jag kanske ska säga att jag tror på oskrivna meningar med okänd betydelse eller varför inte scener utan tal och text. Undra om man någon gång kommer kunna få svar på dessa oskrivna ord om nu är så att det betyder något. Om jag ska vara ärlig så tror jag nog att jag har mer otur och bara råkar vara på samma plats som någon annan. Men nu har det hänt så sjukt många gånger att jag börjar tveka på att det bara handlar om otur. För om det händer 3-4 gånger så kan man ju tro det men inte när det händer över 20 gånger och oftast någon gång i veckan. Vad tror ni har man otur eller är det bara så att det är någon/några som vill mig något? Jag lär nog få fundera vidare på detta men om jag kommer bli så mycket klokare vet jag faktiskt inte. För mycket tänkande brukar ofta röra till det mer men jag kan inte sluta tänka för jag är såååååå sjukt nyfiken. Ni får tycka vad ni vill nu men som jag sa innan så försvara jag mig med att det att om ni skulle veta exakt allt så skulle ni också börja undra och förstå mig. Måste säga att bakom allt detta så är det ganska roligt faktiskt och det roligaste är att jag börjar bli van haha! Jag är bäst på att prata bort saker och vara diskret så det kommer bara rulla på. Men ett svar på vad som håller på skulle inte vara fel!! För något måste det ju betyda varför skulle jag annars tänka så mycket och skriva alla dess 631ord och framför allt då hade ju inte allt detta hänt.

 

XOXO

Evve<3



Kommentarer
Postat av: Anonym

äntligeeeen, efterlängtat!!!

2012-04-23 @ 19:53:42




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0