Fredag och 4 dagar ledigt

Fy vad skönt att ha lång helg. Kan säga att jag är grymt trött och seg huvudet hänger inte riktigt med längre. I helgen ska jag till Göteborg och sedan ska jag bo på bada (typ) sedan ska jag fira valborg. Försöka slappa och plugga lite.

Idag har jag varit i skolan mellan 08.00-14.20 och sedan cyklade jag hem med Anna. När jag kom hem så åt jag lite för jag var så hungrig och sedan har jag slappat. Just nu vill Anna att jag ska hänga med och se på hennes brors fotbolls match och jag som hatar fotboll så sjukt mycket. Så vet inte än hur det blir det beror helt på när jag ska äta. Sedan ikväll ska jag och Anna hitta på något vi ska i alla fall äta Ben&Jerry och dricka rose (alkoholfri haha).

För övrig är allt bra förutom att jag är ganska trött. Vill ha sommar och värme och lite mat är väldigt hungrig. Är även väldigt glad för mina päron är de bästa i hela världen! Man är ganska dålig på att säga till de man gillar att man verkligen gillar dem. Jag själv är väldigt dålig på att prata känslor jag har mycket lättare att skriva det. Men men det kommer nog en vacker dag att bli ändring på det.

Ne nu ska jag slappa lite och sedan se till att det blir mat snart för jaaaaggg äääärrr hungrig!

Ha en bra fredag så hörs vi men när vet jag inte än!
Pusssssss på er
evve♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0