Konstig känsla

Nu var ca 15 cm av mitt hår borta. Fattar inte att jag gjorde det men det var så slitet och sen var det så fullt att klippa av bara de som var slutet så det blev ett par till. Känns ganska skönt förutom att det känns som alla kommer tro att jag gör som alla andra och klipper mig kortare. Sen vill jag ha jätte solblekt hår och då är det lättare och så kan man ha det längre . Så det finns för och nackdelar men mer fördelar måste jag nog allt säga. Jag hade ju jätte kort hår under hela min barn tid och sen ett par år tillbaka har jag haft långt men nu var det så äckligt så jag klippte mig. Det år så lätt att kamma håret nu och man kan göra mycket finare frisyrer. Detta är en toppen bra dag för jag har fått det jag velat, klippt mig , skrattat, plugget gick lätt och ätit nybakat. Happy me!!!

Ne nu ska jag kolla klart på svenska miljonärer och sen ska jag duscha och sen lite mer tv och sen sova.

Ha en bra kväll
Evve<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0