11 december min framtid

Min framtid tycker jag är svår att förut spå men som jag tror den kommer att bli eller lättare sagt hoppas på att den blir såhär:
 
  • plugga i nuläget tror jag det kommer bli till konditor&bagare plus göra så jag blir certifierad 
  • Resa och upptäcka världen 
  • Jobba och skaffa erfarenhet runt i världen
  • Bo sätt mig på något ställe jag trivs på
  • Skaffa familj
  • Gifta mig
  • Starta eget 
  • Ge mina barn den bästa uppväxten man kan få
  • Köpa en sommarstuga (som jag kan njuta av då och när jag blir pensionär)
  • Leva i lyx
  • Bli en lycklig pensionär med min underbara man 
  • Leva livet i min ledighet
  • Leva livet
Mitt mål ska vara att jag ska göra det som jag drömmer om och ge folk runt om mig glädje! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0