14 december en vanligt dag som Evelina

Morgonen startar ofta med att jag ta en halv timma till en timma på mig att väl komma upp ur sängen. Efter det så går jag på toa och sedan går jag och gör mig en redig frukost. Efter det så kan det bli en dusch om jag inte duschade kvällen innan. Sedan blir det dags för att välja dagens outfit som jag brukar vela med ett tag även fast man inte orkar bry sig så mycket längre. Om det är en vardag brukar jag få skynda mig till skolan eller om det är helg så slappar jag och hittar på något. Om vi kör vidare på en vardag nu: Efter skolan beger jag mig ofta hemåt och slappar lite sedan så sätter jag mig och pluggar om jag har något plugg annars brukar jag slappa lite till eller träffa vänner eller träna. Sedan vid typ 20.00 sätter jag mig oftast och slappar framför tv:n där jag hamnar tills jag blir trött och går och lägger mig. 
 
Roligt liv jag verkar ha tänker ni säker men helgerna så blir det mycket annat och sena kvällar med väldigt lite slappande. Fart och fläkt gillar jag även om det är skönt att slappa när man kan. 
 
/evve
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0