15 december min favorit resa

Alla mina resor jag gjort har varit jätte underbara om man kan skriva så. Men jag tror den bästa var nog trotts allt Rom.
Motiveringen: Det är en underbar stad och jag hade längtat så sjukt mycket efter att åka dit. Om jag ska vara ärlig så fick jag lite tårar i ögat ibland för att det var så fint typ coloseum och fontana di trevi. Maten var helt underbar och vädret var very hot but i like it! Man fick se så mycket och lära sig mycket och det bästa av allt att man fick se allt på riktigt som många pratat om och som man läst om i historian.

Jag är även ett ganska stort fan av Grekland kan väl skylla detta på mina päron som är frälsta av Grekland och där av har jag varit på en hel del ställen där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0