16 december jag som liten

Vad svårt att svara på när man inte dirket kommer ihåg så jätte mycket. Men jag kommer i alla fall ihåg att jag sjöng och uppträde hela tiden. När man såg mig dansa och showa så kan man nog tro att hon är inte alls blyg men jag var jätte blyg. Jag var nog ganska rastlös och gillade som idag att hitta på saker. Jag skulle alltid ha kort hår och jag sa jämt till min frisör att jag vill ha öronsnibbs långt hår dock fick jag aldrig så kort utan 2 cm längre och det tackar jag för idag att hon gjorde. Jag lekte mycket med Johanna och Rebecka som jag än idag håller ihop med. Jag drömmde om att får jobba med musik och bli artist. Jag hade en liten docktors väska när jag var liten som jag gick runt med och sa "ska jag dopperera dig" och nu tänker ni säker det är väl fel stavat men jag sa inte som man ska utan hade mitt egnasätt. Detta är något jag påminns om än idag för min pappa tyckte det var så roligt och mamma och pappa har planer på att gå upp på vinden och leta upp den där förbaskade väska och hänga den runt min hals på studenten. Hoppas att de inte hittar den ;) Jag hade aldrig en napp har jag fått höra och jag var nog ett ganska vanligt barn men med mina egna sidor. 
 
 
/evve
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0