18 december en plats jag absolut vill besöka

Det skulle nog vara USA eller så långt upp i Sverige i kan komma. I USA skulle jag vilja vara ett bra tag och upptäcka flera delar av landet och många olika stater. Det skulle vara en resa jag verkligen skulle lägga pengar på. Så min sparning har redan börjat och jag skulle vilja åka om 2 år kanske. 
 
Sedan bara för att ha kunnat säga att jag varit där skulle jag vilja åka längst upp i Sverige för att man hör inte så ofta om det och så det skulle vara roligt att se då. Det skulle vara häftigt det enda jag vet om den delen är att det är kallt och ganska öde och de har inte så mycket affärer. 
 
Sedan skulle jag vilja åka jorden runt och besöka varenda världsdel. Inga billiga resor jag vill göra kan man ju säga ;) 
 
 
 
 
bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0