2 december Min familj

Jag bor ihop med min familj i en villa. Min familj består av min mamma och pappa och min lillebror och sedan jag. Vi är nog en väldigt klassisk familj med en mor och far och två barn skulle jag vilja säga. Min pappa, mamma och bror är riktiga sport nördar dock inte jag. Vi tycker om att hitta på saker i så fall rejäl saker eller så bara slappar vi rejält. På sommaren brukar vi ta vår båt edvina och åka runt på kusten och bara ha det skönt eller så kan det bli en utomladssemester. Jag skulle nog vilja säga att jag har världens bästa familj vi har sjukt roligt med varandra och kan skoja och vara ironiska utan att någon blir ledsen och vi kan vara ärliga. Sedan har jag en grym mamma och pappa som försöker få mig och min bror att minnas våra barndoms år som glada år då vi hittat på mycket saker. Dock kan mina föräldrar ibland vara lite för snälla men jag gillar de ändå. Jag skulle nog säga att utan min familj vore inte jag den personen jag är idag. Tänk vad tråkigt livet hade varit utan min familj då vet inte jag om jag ens hade överlevt en dag! så det är väldigt tur att jag har dem. JAG ÄLSKAR ER!!!!

/evve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0