2012

Snart är det sista gången man skriver 2012 det är lite sorgligt att tiden går så fort. Det känns som man inte riktigt hinner med allt man vill och även om man som mig är tidsoptimist. På måndag är det nyår och det ska firas ihop med vänner.

Idag har jag varit och handlat till nyår med Anna, Emelie, Helen. Det blev en hel del. Sen ska jag på bio ikväll och efter den ska jag träffa Josephine.

Imorgon händer det nog inte så mycket.

Igår så var jag på stan med mamma och det blev två skor som vanligt lyckas jag att köpa allt som inte var på rean.jag klarar inte av rea det är så rörigt och folk är så arga så det blir automatiskt att jag går till nyheterna som det inte är rea på för det är mycket lugnare där. Så nu är nästan min val outfit klar både skor och klänning är inköpt och frisör bokad.

Ne nu ska jag slappa lite!

Ha det bra

Evve


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0