24 december vad har varit bäst med 2012

Ja nu är det äntligen julafton och jag ska snart iväg och fira med mina släktingar. Hoppas på en kanon dag och det är ju föresten massor snö ute också :D ♥♥♥♥♥♥♥♥♥
 
Lista över vad som varit bäst under 2012:
 
  • Resan till Rom
  • Börjat 3:an på gymnasiet vilket är mitt sista år 
  • Tagit KÖRKORT
  • Lyckades få ett jätte roligt sommarjobb
  • Jag har fått lära mig så mycket nytt
  • Jag har blivit18
  • Varit i Stockholm och Göteborg massor av gånger
  • Lärt känna massor nya människor
  • Börjat få tankar om vad jag vill göra med mitt liv
  • Äntligen fått beställa min student mössa som man har längtat efter i alla år
  • Varit på kungliga dramaten och göteborgsoperan och sett uppsättningar
  • Köpt min första balklänning 
  • Alla roliga händelser med mina vänner
  • Och tillsist att jag har fått vara lycklig och glad 
 
GOD JUL ALLA UNDERBARA LÄSARE♥
 
/evve
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0