3december Min(a) bästa vän

Jag skulle nog inte vilja säga att jag har en bästa vän. Jag har så många bra vänner så jag kan inte välja en. Jag har ju en som jag har känt hela livet och som är en vän som betyder väldigt mycket för att hon har alltid funnits där för mig. Men jag vet inte som en vän sa till mig har man fortfarande bästa kompisar? För man får så många genom tiden och kan inte utse en speciell till det utan jag skulle vilja utse och kalla mina vänner för bästa vänner. Vist kanske man gillar andra mer än andra men alla betyder fortfarande mycket för en själv. Dåligt svar ja kanske för er men jag tycker detta var ett brasvar som passar in på mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0