4 december Min skola

Jag har sedan två och ett halvt år gått på en skolan vid namn Västerhöjdsgymnasiet. En mycket bra skola tycker jag många kan nog tycka den känns stor och jag själv tyckte det från början med men nu börjar man tycka att den känns väldigt liten det kanske beror på att man hittar över allt och så men egentligen är man ju bara på några få delar av skolan. Jag är för det mesta i B huset det är den sidan som är ut mot kommunhuset. Längst upp i det är jag för er som fattar vad jag menar. Jag läser på ett program vid namn Samhällsvetenskapliga programmet. Jag kan säga att jag är egentligen en väldigt praktisk människa och läser ett teoretiskt program men anledningen är den att samhäll är så brett och jag har kunna välja det jag har velat och om man inte vet vad man vill bli så är det en perfekt linje och därför passade den mig och jag ångrar inte mitt val kan jag säga. Lärarna är väldigt varierade men de flesta är jätte bra och man får alltid ett bra stöd.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0