5 december Vem var jag för ett år sedan?

Detta var en svårpunkt. Men jag antar att jag är lite rikare på kunskap ett år äldre, större vänskapskrets, flerar äventyr rikare och massor annat ett år senare. 
 
Jag tror jag var lite mer omogen än nu (vännerna kommer skratta), hade en längtan efter körkort och att få bli 18 med mera och jag var nog fegare men pga saker jag har utsatt mig för har gjort att jag har vågat mer själv. 
 
Mål jag har uppfyllt under året är nog:
 
  • Resa till Rom
  • Tagit körkort
  • Fick ett nytt sommarjobb som gav migmer erfarenhet.
  • Fått ta mer eget ansvar 
  • Tjänat mer pengar
  • Dock har jag fått tillbaka en del av min åskräddsla (när jag är själv hemma)
  • Fått lära känna mer människor
  • Vågat ta mer ensamma steg 
 
Vet inte mer vad jag ska skriva svårt ju!
 
/evve 
 
 jag för ca ett år sedan
 
 Jag idag 
 
En skillnad är nog längden på håret ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0