8 december det sjukaste som hänt i ditt liv.

Detta är något sjukt svårt att komma på något att skriva om. Det har hänt så mycket sjuka saker i mitt liv så jag vet inte vad jag ska välja. Jag kan nog säga och flera håller nog med mig om att jag råkar väldigt ofta ut för sjuka saker. Jag hamnar allt på ställen där jag inte i det läget vill vara. Det är som att jag är en robot som någon styr så att jag ska vara på det stället då något händer. Detta låter säkert jätte luddigt men det är så mycket så jag kan inte förklara. Jag tror de flesta av er som läser förstår. 
 
Jag tycker man råkar ut för sjuka saker hela tiden typ att jag fick körkort på första försket det är väldigt sjukt tycker jag sedan att man gjort saker och reser man gjort. Allt beror på vad man menar med sjukaste som har hänt. 
 
Sjuka saker får en alltid att tänka mer ex. om det har någon betydelse och i så fall vad vill det visa/säga?
 
Svårt ämne tycker jag men jag har i alla fall försökt och det tycker jag är bra! 
 
 
/evve
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0