9 december en roliga händelser

Oj vad svårt!

Måste nog trotts allt skriva alla mina och mina vänners äventyr ihop som ibland slutar väldigt oväntat. Vi har varit med om jätte roliga saker som typ tågresor, bussturer, cykelturer, promenader och bilturer. Vi har råka ut för händelser som man aldrig kommer glömma för att de var så sjukt roligt men i då läget var man skit rädd men sedan blev allt bara roligt och i efterhand skrattar vi typ jämt när vi pratar om det. Mer detaljerat kan jag dock inte gå in på för då kommer ni tror att vi är störda och sedan passar det inte att skriva om här.

Men en annan rolig sak som hänt nyss det var så klart att jag lyckades ta mitt körkort på första försöket och allt på en dag. Det är så roligt och gjorde mig så sjukt glad att jag blev typ tårögd och helt skakis. Dock har jag inte fattat det helt än men undra om man en kommer göra det på ett tag.

Det händer roliga sker varje dag tycker jag så det är svårt att välja en som ni märker.

/evve


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0