Julen

Julafton tillbringades hos min faster med släkten. Mycket mat och mycket skratt och fina julklappar. Jag fick en Iphone 5 och pengar och berlock och lite smått och gott.

Juldagen tillbringade jag några timmar hos mormor och morfar med mat och prat. Senare på kvällen åkte jag hem och fixade mig lite sedan åkte jag och Anna och Rebecka till Emelie och dit kom även Filiph och Erik. Senare på kvällen drog vi vidare till Husaren där vi dansade hela natten lång.

Idag ska jag inte göra så mycket är ganska trött men det kanske inte är så konstigt om man la sig vid 4.

Imorgon ska jag nog försöka ta mig ner till stan och kolla på en kofta jag vill ha och sedan ska jag simma lite.

Hoppas alla ni också har haft en bra jul som jag!

/evve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0