-

Hej!
Ska snart sova. Om några timmar blir det jobb och efter det vet jag inte än vad som händer får se. Kom för en liten stund sedan hem från stan har varit på bio med Anna. Vi såg en gång i Phuket och den rekommenderas verkligen. Innan idag har jag varit och köpt nya träningsbyxor och tränat och lite så. Så har min dag varit i korta drag.

Föresten är det bara en dag kvar tills jag drar till stockholm det är verkligen på tiden. Ska dit måndag och tisdag lite så dör halvt oplanerat men väldigt mysigt. Får se vad vi hittar på när vi väl är där man vet aldrig vilka ryck min familj kan få;) längtat jätte mycket!!!

Ne nu måste jag sova så jag inte somnar i vattnet i morgon det vore ju hemskt men den chansen är nog 0 haha.

Godnatt
evvis<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0