Bara för att du är så söt

Carro jag kom inte på något att skriva om och jag hittade bara tråkiga tips på google. Så jag gör som du sa och skriver ett inlägg endast tillägnat till dig min kära vän Caroline.
Du är en så otroligt mysig vän. En man alltid har nära till skratt med. Det jag gillar mest med dig är att du har din egna stil och att du är såååååå snäll. Vi har än så länge bara känt varandra i 2 år men det känns som att vi känt varandra längre. Vi pratar på om allt mellan himmel och jord vilket jag stor gillar. Vi har alltid så roligt när vi träffas och hittar på saker. Tycker att vi får ta och hitta på något riktigt roligt äventyr snart du och jag och om jag känner våra andra vänner rätt så hänger de nog lätt också på. Caroline (carro) jag tycker att du är sjukt underbar tjej, glad, rolig och helt fantastisk. JAG TYCKER SÅ OTROLIGT MYCKET OM DIG !!!!!!!!!!!!

Detta kommer direkt från mitt hjärta så du vet! ♥♥♥


Me and You, You and me!



Till dig från mig♥


Kommentarer
Postat av: carrooo

vad du är söt! <3 hemskt charmig bild det där hörru hahah

2012-02-03 @ 22:26:10
URL: http://moonshinefever.tumblr.com




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0