!

Idag känner jag för att göra stora saker som tar tid. Det jag känner för är att göra världens stor bak och det ska inte vara några enkla bakverk utan svårt som tar en stund med mycket pill. Men orkar man neeeej! Varför jo för jag är så j*vla lat idag och orkar inte ta mig till affären för att köpta alla konstiga ingredienser som vanligt. Kan inte bara affären komma till mig. Sen känner jag för att göra en lång resa långt bort helt till värme och sol.
Om jag ska vara ärlig tror jag detta beror på att evelina har panik för att skolan börjar om 2 dagar (om man räknar med idag) och hon undrar vad hon gjort av lovet. Det känns som att man bara är hemma och slappa för att man inte orkar mer men ändå har man gjort massor saker. Kommer man alltid att vara så här trött eller har det bara med åldern att göra (men jag är ju ung ska man inte vara pigg då)? haha ,det är en bra fråga det.
Ne nu ska jag ta tag i mig själv och göra något vettigt dessa två dagar! Så ni får ha det så bra kanske hörs ikväll det beror på lite.
ha det bra
evvis♥





Här kommer en bra låt enligt mig!

"Tröjan du hatar" med Norlie & KKV

youtube.com




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0