humör

Idag har det varit läskigt asså ni kommer nog skratta när ni läser detta men jag har känt mig halvt borta, jag har varit på något humör men vilket kan jag inte säga, jag har sett helt trött men ändå är jag piggare än vanligt. Jag har typ varit rädd för mig själv idag skit läskigt.  Någon som har känt såhär?? funderar på att ta en kort sov paus och plugga vidare sedan men känner ändå att jag måste plugga istället för det är viktigare. svårt!
Dagen började med ben massage mycket skönt, sedan så fortsatte jag pilla på min egen designade hemsida. Sen så hade vi två lektioner till så slutade jag. skööönt! Så resten av kvällen blir plugg x2 och sen ska jag försöka koppla av lite och se på tv.
Imorgon har jag sovmorgon och två lektioner och sedan blir det hem och plugga plugga plugga!! Fy vad tråkigt det låter jag skriver ju samma hela tiden. Men det är ju mitt liv nu så.
För övrigt är allt helt okej känner för att komma bort göra något roligt äventyr men frågan är bara vad och vem som  är på? får fundera ut något.
Ne, nu ska jag ta tag i mitt liv utanför datorn.
kramar
evvis♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0