inga idéer!!!

Vad ska jag skriva om jag är trött på att skriva om min dag hela tiden. Ge mig idéer!!!!!!!!
Här kommer några frågor: (idéer man får av google om man googlar på blogg idéer)

Nämn något som gjorde dig glad igår: mina vänner
Vad gjorde du kl 08 i morse? sov
Vad gjorde du för 15 min sedan: var inne på datorn

Det sista du sa högt? Kommer inte ihåg det var något till någon i min familj
Det senaste någon sa till dig: vad blir det för mat
Vad har du druckit idag?
Juice
Vad var det senaste du åt?
frukost
Vad var det senaste du köpte?
En tröja och godis ;)
Vad är det för färg på din ytterdörr? Vit

Vad är det för väder hos dig nu? Blå himmel med mål
Godaste glassmaken?
Half baked cake  ben&jerry
Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Ne inte direkt men om det skulle hända så skulle jag nog tro på det
Sover du tungt? Vet inte tror det
Drömmer du mardrömmar? Ibland oftast väldigt störda med typ människor jag aldrig pratat med.
Trivs du med ditt jobb?
Ja jätte mycket
Favoritklädsel? Leggins, med en fin överdel
Favoritlåt just nu?
Emire state of mind , äckligt
Vad ser du om du tittar till höger? Min trädgård

Vad gör dig glad just nu? Mina underbara vänner

Vad ska du göra härnäst? träna
Höger el vänsterhänt?
Höger

Humör just nu? Lugn, rastlös (om det är något humör)

Favoritgodis? Choklad, ferraribilar
Kläder just nu? Jeans, vitt linne
Sommarplaner?
Jobbs, kusten, äventyra, ha det skönt, SOLA&BADA!
Vad är viktigast för dig? Kärlek & vänskap , fred

Är du kittlig? Bara under fötterna
Snarkar du?
Ne inte vad jag vet och vad andra säger
Stjärntecken? Vågen
Äckligaste insekten? Flugor, trollsländor m.m.  
Stökigt el välstädat? Inte jätte stökigt i alla fall, det är ganska skönt med välstädat men inget jag orkar ;)
Vad längtar du mest efter just nu? Kärleken, SOMMAREN, fylla 18


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0