Last day of the week

Nu var det söndag idag vilket känns sådär. Snart börjar en ny vecka med nya utmaningar. Idag har jag varit och jobbat ett par timmar och fy vad kallt det var i vattnet säger jag bara. Så det blev några timmars frysande. Sen efter det åkte jag hem och lagade mat till min kära familj och sen så somnade jag lite (ca2 timmar ). Nu har jag även gjort mina ival och valbara kurser känns väldigt skönt. Det känns som att det blir väldigt många 50 poängskurser tror jag endast har 5 100p kurser och ca 7 50p kurser. Men det ska nog bli bra det är många roliga kurser som väntar så. Resten av dagen vet jag inte vad jag ska göra.
Igår kväll så blev det mys med Carro Karin och Josse. Vi hade lite mini spa med chokladansiktstmaskar, ansiktsmassage, god mat, smått och gott och sedan så hade vi det bara allmänt mysigt. Mycket mysigt.
Tänk att det är bara denna veckan kvar sen så är det en vecka ledigt igen YEEEEEEEEEEEES! Vad skönt. Får se vad som händer på lovet har inget direkt bestämt mer än att jag tjattar lite på mamma att vi ska åka någonstans. Får se om jag lyckas är väldigt nära nu ;) mohaha!
Ne nu ska jag skriva det sista på min spanska.
Ha det bra!
Puss & kram skumbanan
evvis♥


Men vem är du? :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0