Onsdag

Man känner nu att kroppen börjar fatta att det är ett kort lov på väg. Har varit sjukt trött idag eller kvällen kan man säga. Dagen började med skola och sen så tog jag , becka, Anna och josse en tur till vasa för att få tag på våra elev mappar som vi inte fått än och det var liksom 2 år sedan vi skulle fått dem. Men så klart låg alla andras där utom våra. Så det var en misslyckad tur. Efter den turen gick jag med josse hem och blev bjuden på en delikat morotskaka som hon hade lovat mig förra veckan. Sen efter mycket prat och kak ätande tog jag bussen hem. När jag var hemma så fixa jag lite och åt lite och slappa lite. Riktigt skönt! Just nu ligger jag i min ny bäddade säng och ska snart sova.

Imorgon har jag en mycket kort skoldag och sen på kvällen ska jag träna får se vad det blir det beror på om jag kommer in på afron eller inte.

På fredag blir det skola som vanligt och sen ska jag umgås med Johanna och Anna en stund på kvällen.

Ne nu ska jag sova och drömma om något sött.(Kan man hoppas)

Hejdå
Evvis<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0